neděle 10. dubna 2016

The Office Yoga Challenge

Ahoj holky :)
Už se tu dlouho neobjevila žádná jóga výzva, a tak jsem se rozhodla to dneska napravit. Právě od zítřka totiž začíná "The Office Yoga Challenge". Ano, taky jsem se tomu nejdřív podivila, ale předpokládám, že to bude nějaké fajn protažení pro nás "kancelářské krysy" :) Za pomoci kancelářské židle a minima prostoru v kanceláři :)

Jak už jsem řekla, výzva začíná zítra - tedy v pondělí. Má celkem 10 lekcí, přičemž každá trvá cca 10 minut, takže to opravdu není časově náročné :)
Já se do této výzvy opět zapojím, i když ji budu cvičit klasicky doma a nikoliv v kanceláři :))

A co vy? Zapojíte se do další jóga výzvy?
Mějte se krásně, užijte si zbytek víkendu a brzy na napsanou :))

4 komentáře:

  1. Tyhle výzvy jsou super, jen mě vždycky v polovině přestanou bavit. Tak s výzvou držím palce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vyzerá naozaj super :) Škoda, že mám momentálne mikrofraktúru členka, inak by som sa do toho okamžite dala :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Výzva vypadá suprově, už jsem i něco podobného viděla :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Dost dobrý! Že bych to taky zkusila? Nicméně, Tobě držím palce ,)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥