úterý 18. srpna 2015

Proteinová palačinka s banánem a domácí marmeládou

Ahoj čtenáři, čtenářky a čtenářčata!
(Nová variace jazykolamu "Šel pštros s pštrosicí a pštrosáčaty"?!) :)
Mám tu pro Vás další nápad na zdravou a oku lahodící snídani. Tentokrát si dáme proteinovou palačinku s banánem a domácí marmeládou.


Na tuhle palačinku (v mém případě spíše placku) jsem použila:
banán
protein s příchutí čokoláda-oříšek
1 vejce
domácí malinová marmeláda
skořice

V misce rozmačkám půlku banánu, druhou půlku si nakrájím na kolečka na zdobení. K rozmačkané půlce přídám jedno vejce, odměrku proteinu, skořici a vše důkladně promíchám. Pokud nemáte protein, můžete použít klasicky mouku, kdo chce zachovat zdravou varinatu, může použít třeba špaldovou mouku a nebo ovesnou (nadrcené ovesné vločky). 
Poté už jen stačí nalít směs na pánev, ideálně nepřilnavou. Můžete použít trošku něčeho mastného, ideální je kokosový olej, ale přežijeme určitě i kousek másla nebo kvalitní olej :)
Pak už jsem palačinku jen promazala domácí malinovou marmeládou, ozdobila banánem, marmeládou a posypala skořicí.
Výborná a vydatná snídaně je na světě a Vaše bříško se může radovat.
(Malý tip na závěr - můžete zkusit přidat i trošku tvarohu nebo bílého jogurtu).

A co vy? Snídáte na sladko nebo spíše na slano? :)
Zkusili jste někdy použít protein do palačinek?

To je ode mě pro dnešek vše a já se těším příště! Mějte se krásně a na napsanou :))


23 komentářů:

  1. Páni, tak o tomhle jsem nikdy neslyšela, ale zní to zajímavě! :)
    Já mám ráda snídaně spíš na slano.
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase miluju sladké, ale čas od času mám chuť třeba na vajíčka :)

      Vymazat
  2. ten protein vlastne neviem ani čo je ale už som to čítala u viacerích receptov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protein je bílkovina :) Je to takový prášek, který se ředí ve vodě nebo mléku a běžně ho pijou sportovci právě pro doplnění bílkovin, aby se dobře regenerovaly svaly :) Ale dá se právě použít do různých jídel například místo mouky a to jídlo má pak v sobě více bílkovin :)

      Vymazat
  3. Banánové palacinky robievam aj ja ale nikdy som do nich nedávala este proteín (a asi ani nebudem pretože pre mňa je to dosť scary) no može to chutiť dobre :) na pohľad to teda vyzerá veľmi mňam mňam :3

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. No mňam, nezbyl by tam ještě jeden kousek pro mě, prosíím pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužeeel :D Snídaně vždycky skončí rychlostí blesku v bříšku :D

      Vymazat
  5. tak to je dokonalý :x
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, prečo si si vlastne založila nový blog a ten starý úpne zrušila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Nesplňoval moje představy a názvem blogu jsem byla omezena jen na samé recenze a to jsem nechtěla :) Chci se zabývat více věcmi než jen recenzemi na kosmetiku :)

      Vymazat
  7. Tak toto je jedna veľká mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to fakt skvěle <3 Asi někdy zkusím :3 Já jsem, co se týče palačinek, celkem konzervativec, takže většinou zůstávám u klasiky - jahodového džemu z Penny. Ale nad tímhle se mi sbíhají sliny :3

    OdpovědětVymazat
  9. beautiful post, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to naprosto skvěle a musí to tak i chutnat. Miluji banány a v poslední době ulítávám na banánové zmrce =)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banány tomu dodají skvělou chuť :)...Jéé, tak tu jsem asi ještě neměla :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ♥