pondělí 5. října 2015

Tip pro Vás | Žena a život s dárkem

Krásné pondělní odpoledne :)
Taky si kupujete některé časopisy jen kvůli dárku? Já si třeba docela pravidelně kupuju Joy, ten mě baví, ale takovou Ženu a život jsem vždycky míjela. Tentokrát jsem si ji ale koupila a Vám chci dát tip :)



V první řadě chci vyzdvihnout, že časopis má celých 162 stran, což mi přijde poměrně hodně. Samozřejmě je tam spousta reklam jako v jiných časopisech, ale celkově mi přijde na svoji cenu tlustý.
Časopis jsem si tedy koupila hlavně proto, že stál směšných 32 Kč a byl u něj regenerační krém na ruce Excipial Repair. Já jsem ekzematička, se suchýma rukama mám šílené problémy, a tak tohle byla jasná volba a vyzkouším alespoň další krém, tentokrát lékárenský. S Excipialem mám dobré zkušenosti právě co se týče ekzému na těle, takže pokud někdo máte stejný problém, tak tohle je za mě fajn produkt z lékarny.


Druhá varianta dárku byl nějaký odličovač nebo čistič od Yves Rocher, který může být určitě taky moc fajn :) 
Krém je určen pro suché a poškozené ruce a je ho 50 ml.
Tak doufám, že jsem Vám dala dobrý tip, pokud třeba často jezdíte vlakem nebo busem a kupujete si časopisy, tak tohle by mohlo být fajn na zabavení se a navíc k tomu za 32 Kč budete mít i fajn dáreček :)
Mějte se krásně a brzy na napsanou :))


38 komentářů:

  1. mňa tiež vždy poteší, keď je k časopisu pribalený nejaký darček :) je super, že tento krémik aj využiješ :)
    Klaudy's shopping enjoyment

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teda už nějakou dobu časopisy vůbec nekupuji, proto čtu blogy, které jsou pro mě daleko zajímavější. Na druhou stranu, když cestuji, tak jsou noviny, knížka nebo právě časopis mým společníkem :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si většinou časopisy kupuju hlavně na cestování nebo když třeba vím, že budu dlouho čekat u doktora nebo tak :)

      Vymazat
  3. Po tom časopise se zítra podívám. Je za dobrou cenu a ten krém se mi bude hodit :)) Jenom se bojím, že v tom časopise nebudou moc dobrý články...:/

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem to moc neprohlížela, něco bude možná fajn, něco nuda, ale za 30 Kč to až tak neřeším :)

      Vymazat
  4. Já si časopisy kupuju taky jen kvůli dárkům občas :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Časopisy nečítam, ale zaujali ma úvodné články :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tento časopis som ešte nikde nevidela, ale vyzerá skvelo ! :) ja rada čítam EMMU :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Já když jdu do stánku, tak si vybírám časopisy vždy podle dárku. :-D Krém může být fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež som tento časopis este nikde nevidela :) časopisy si velmi nekupujem (iba obcas ked je tam nejaký takýto darček) :D ale tá cena je fakt dobŕa na to ze to má aj vela strán aj krém k tomu :)
    Ale ja skor mám rada časopisy typu Enigma...:)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Asi se na něj půjdu podívat :) Já tedy když už kupuji časopis tak Elle, Vogue nebo Cosmo ale určitě kouknu i na tento ;)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsme na tom úplně stejně, také si kupuju časopisy jen kvůli dárku :) Ženu a život jsem si snad nikdy nekoupila, ale cena + dáreček mi přijde moc fajn, kdybych se teď nevrátila z obchoďáku, nejspíš bych si pro něj hned dojela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás víc :)) Jo překvapila mě ta cena :)

      Vymazat
  11. Zaujímavé :D Excipial je fakt super na tie ekzémy :D a tiež si kupujem časopisy hlavne kvôli darčekom :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  12. Já čtu IN STYLE :)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle časopis mám moc ráda, jen mě vždy udivuje ta cena, to se přece nemůže vyplatit, vždyť pomalu za tu cenu, nekoupíš ani ten dárek, natož, aby jsi z toho poplatila barevný výtisk těch 162 stran :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že se jim to nemůže vyplatit :D

      Vymazat
  14. neviem či taky časopis sa predava aj u nas a keby aj ano myslím že ten krém tam ani nie je ale určite by sami zišiel teraz vrobote v zimnom počasi a v sklade stále niečo rukami robím a potom su uplne suche:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém je opravdu super, používám ho teď pořád a pak ho zřejmě pořídím v lékárně znova :)

      Vymazat
  15. No já si časopisy nekupuju vůbec...maximálně když je nouze, tak na letišti do letadla. Ale už radši čtu třeba Forbes, Reportéra atd :) jde o to, že mě přesně rozčilují ty přebarvené titulní stránky a 1082 stran reklam, kde většina článků je buď o nových kolekcích nebo "jak ho ulovit" a "jaký typ výstřihu zvolit" .. dárky jsou fajn :D myslím, že nejvíc letělo Elle s diářem :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reklamy mě taky štvou a někdy je to časopis o pár stránkách a třičtvrtě z toho jsou reklamy :/ :D

      Vymazat
  16. Na časopis určitě mrknu.. Už kvůli tomu krému, který mě láká vyzkoušet :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  17. Já si kupuju časopisy jenom když je tam super dárek :D A u nás mají u časopisu micelárku od Yves Rocher

    OdpovědětVymazat
  18. great!
    have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  19. So interesting dear!! Thanks for share!

    XOXO!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ♥